2012 m. balandžio 3 d., antradienis

ANIMACIJA MENO FORMOSE

Instaliacija
L. Jerraam'o instaliacija remiasi mėnulio ir gravitacijos įtaka vandens lygiui. Induose keičiantisskysčio padėčiai, jo kelias yra įrašomas kaip garsas, taip kuriant gamtos principams paklūstančiągarsinę patirtį. Animacijos kontekste šis darbas iliustruoja natūraliais procesais paremtą judesį,kuriam menininkas parenka užfiksavimo formą, šiuo atveju – instaliaciją konvertuojamą į garsą.





Kinetinė skulptūra
Judesio įspūdis kuriamas pasitelkiant šviesos materealizavimą. Tiek interaktyvus, tiek stacionariai projektuojamas vaizdas animacijos pagalba kuria materijos iliuzijos efektą.



Projekcijos ant objektų

Pasirinkus projektuoti ekraninį animacijos kūrinį ant objektų, galutinio darbo strategijos remiasi tiek realių daiktų specifika, tiek animacinės dalies kombinavimu ir taikymu prie jų. 








ENIGMATICA MARS from Kit Webster 


Ekraninis performansas  – kodavimas gyvai.
Ši animacijos forma yra itin glaudžiai susijusi su muzikine šios technologijos scena. Vaizdas, konstruojamas kodų pagalba, veikia kaip vizualizacija paraleliai kuriamam garsiniam takui. Kaip žiūrovui, ši forma įdomi ne tik tiems, kas gali skaityti ir suprasti ekrane renkamus kodus, nes tai iliustratyvus pavyzdys kaip vizualinė patirtis kuriama tik per tekstinę komandą, atsiribojant nuo tradicinių paišymo ar egzistuojančių objektų fiksavimo, kartu gyvai pateikiant ir dekonstruotą vaizdo atsiradimo istoriją.


Pixelache 08 - No Copy Paste: live coding demo 


Kitas ekraninio performanso būdas, konstruoti regimą dalį optiniais prietaisais. Jų fizinis valdymas ir tampa animaciniu veiksmu.  The Optical Machines  - kolektyvas


Optical Machines @ CTM.08 



Performancas  (animacijos principas + objektai)
Panašus pavyzdys į ankstesnį, tik šis menininkas dažnai atsižvelgia ir į garsinį taką, kurį įmanoma kurti su pasirinktais objektais.



Light Bulb Music_Gluehlampenmusik

Eglės Bertašiūtės 
atrinkti pavyzdžiai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą