L. Jerraam'o instaliacija remiasi mėnulio ir gravitacijos įtaka vandens lygiui. Induose keičiantisskysčio padėčiai, jo kelias yra įrašomas kaip garsas, taip kuriant gamtos principams paklūstančiągarsinę patirtį. Animacijos kontekste šis darbas iliustruoja natūraliais procesais paremtą judesį,kuriam menininkas parenka užfiksavimo formą, šiuo atveju – instaliaciją konvertuojamą į garsą.
Kinetinė skulptūra
Judesio įspūdis kuriamas pasitelkiant šviesos materealizavimą. Tiek interaktyvus, tiek stacionariai projektuojamas vaizdas animacijos pagalba kuria materijos iliuzijos efektą.
Projekcijos ant objektų
Pasirinkus projektuoti ekraninį animacijos kūrinį ant objektų, galutinio darbo strategijos remiasi tiek realių daiktų specifika, tiek animacinės dalies kombinavimu ir taikymu prie jų.
ENIGMATICA MARS from Kit Webster
Ekraninis performansas – kodavimas gyvai.
Ši animacijos forma yra itin glaudžiai susijusi su muzikine šios technologijos scena. Vaizdas, konstruojamas kodų pagalba, veikia kaip vizualizacija paraleliai kuriamam garsiniam takui. Kaip žiūrovui, ši forma įdomi ne tik tiems, kas gali skaityti ir suprasti ekrane renkamus kodus, nes tai iliustratyvus pavyzdys kaip vizualinė patirtis kuriama tik per tekstinę komandą, atsiribojant nuo tradicinių paišymo ar egzistuojančių objektų fiksavimo, kartu gyvai pateikiant ir dekonstruotą vaizdo atsiradimo istoriją.
Pixelache 08 - No Copy Paste: live coding demo
Kitas ekraninio performanso būdas, konstruoti regimą dalį optiniais prietaisais. Jų fizinis valdymas ir tampa animaciniu veiksmu. The Optical Machines - kolektyvas
Optical Machines @ CTM.08
Performancas (animacijos principas + objektai)
Panašus pavyzdys į ankstesnį, tik šis menininkas dažnai atsižvelgia ir į garsinį taką, kurį įmanoma kurti su pasirinktais objektais.
Light Bulb Music_Gluehlampenmusik
Eglės Bertašiūtės
atrinkti pavyzdžiai
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą