Chris Sugrue interaktyvi instaliacija, perpinanti kelias technologijas
(liečiamasis ekranas, projekcija, judėsio sekimas), puikiai iliustruoja kaip
virtualus pasaulis skverbiasi į fizinį.
Nors ši skulptūra ir nejuda, savo procesu manau užtarnauja
teisę vadintis animaciniu kūriniu. Nuskanuotas šokis/judėsys yra interpretuojamas programos, generuojančios 3d atvaizdą. Tas atvaizdas yra atspausdinamas 3d spausdintuvu ir gaunamas rezultatas - skulptūra.
Sachiko Kodama ir jo magnetinė skulptūra. Dar vienas pavyzdys
kaip mene pritaikomos naujosios technologijos (“ferrofluids”, magnetinis
skystis). Veikiant magnetams skulptūra
juda ir keičia savo formą.
Charlie Bucket vandens skulptūra/suknelė.
Daniel Wurtzel kinetinė skulptūra, menininkas bando pažaboti
naturalias gamtos stichijas - sukūria ugnies tornadą.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą