2012 m. gegužės 28 d., pirmadienis

Animacijos formos. Raimond Bogdiun.


Chris Sugrue interaktyvi instaliacija, perpinanti kelias technologijas (liečiamasis ekranas, projekcija, judėsio sekimas), puikiai iliustruoja kaip virtualus pasaulis skverbiasi į fizinį.


Nors ši skulptūra ir nejuda, savo procesu manau užtarnauja teisę vadintis animaciniu kūriniu. Nuskanuotas šokis/judėsys yra interpretuojamas programos, generuojančios 3d atvaizdą. Tas atvaizdas yra atspausdinamas 3d spausdintuvu ir gaunamas rezultatas - skulptūra.

Sachiko Kodama ir jo magnetinė skulptūra. Dar vienas pavyzdys kaip mene pritaikomos naujosios technologijos (“ferrofluids”, magnetinis skystis). Veikiant magnetams skulptūra juda ir keičia savo formą.


Charlie Bucket vandens skulptūra/suknelė.

Daniel Wurtzel kinetinė skulptūra, menininkas bando pažaboti naturalias gamtos stichijas - sukūria ugnies tornadą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą